Wat een weertje de afgelopen dagen!

zondag 27 maart 2011

Wat een weertje de afgelopen dagen! Helemaal geen straf om op deze manier veel trainingsuren te maken. De afgelopen weken heb ik de trainingsomvang flink opgebouwd en ben nu 5x per week bezig, waarvan 1 dag (meestal zondag) een lange combi-duurtraining (lopen + fietsen); zaterdag en maandag rust. De eenzame trainingen soms even afwisselen met een evenement: cross in de Knipe, Merenloop in Grou (zie foto: dit hek ging goed, maar bij het volgende gleed ik eraf en smakte eroverheen :-(....). Gisteravond zat ik even te rekenen en kwam over afgelopen 2 weken op totaal 100 km hardlopen en zo'n 350 km fietsen. Aanstaande zaterdag de eerste teamtraining in Berg en Dal. Ik voel nu wel dat ik de arbeids-rust-verhouding in de gaten moet houden, dus na de aquaduct-training gisteravond maar even een paar dagen rustig aan.

Qua sponsoring gaat het nu wat moeizamer, alhoewel ik de 6000,= inmiddels ruim ben gepasseerd. Nog bezig met wat acties die hopelijk nog het nodige opleveren om uiteindelijk de 10 mille te halen. Als team hebben we de verplichting die we met stichting AD6 zijn aangegaan (90.000,=) gehaald en trekken nu door naar de 120.000. Geweldig om te zien wat zo'n actie met een groep mensen teweeg brengt. Bijvoorbeeld de actie van Erik Petersen op de school van zijn vader: met 800 leerlingen en enorm spinning-evenement organiseren, wat 11.000,= oplevert; CHAPEAU! Vorige week een indrukwekkende, inspirerende en ook emotionele deelnemersdag in Veldhoven gehad; dit maakte voor mij nog duidelijker waarom ik dit doe.

Gerrit

0 reacties:

Back to TOP