Heel hard gefietst!

zondag 27 maart 2011

De mannen, Lars en Marc hadden Jos en mij uitgenodigd voor een kort rondje in de omgeving. Ik wist niet dat je na 55 km gefietst te hebben na 1.5 uur weer thuis aan de koffie kon zitten. Maar het kan, de mannen hebben volgens mij de teller constant boven de 31 km gehouden. Maar het goede nieuws is dat ik bij kon blijven, welliswaar met een in het begin een forse hartslag (leek wel de hartslagtraining bij de sportschool) maar het gaat!

Onderweg nog een verdwaalde fietser meegenomen, die deed mee aan de Zoetenmelkclassic. Zelfs die vond het tempo van de heren fors. Wel grappig hoor die fietser, later bleek hij de hele verkeerde route te hebben gefietst, want wij kwamen op de terugweg honderden mensen tegen op de racefiets. Later op de dag nog lekker met Merel naar Utrecht gefietst, het was echt een mooie dag. Lekker bijgekleurd ook trouwens.

Vanavond op tijd naar bed. Om 9.00 uur staat Jos weer voor de deur, gaan we in Berg en Dal met een andere groep 70 kam fietsen. Ik heb de route op de Garmin staan; kan ik hem voor het eerst gebruiken tijdens een tocht.

Angela

0 reacties:

Back to TOP