Holterberg

dinsdag 8 maart 2011

Vrijdag 4 mrt 50 km gefietst, maar ik vind het voldoende. Zaterdag wil ik een duurtraining van ongeveer 100km doen. Rond het middaguur vertrek ik op mijn fiets. Op de 34/16 (compact) fiets ik via Wijhe en Olst naar Deventer. Het regent nog heel licht bij vetrek. Bij Olst is het droog en komt de zon tevoorschijn. Het fietst heerlijk. Vanuit Deventer naar Holten en de Holterberg gereden. Er zit een lastig stukje in, waar het me toch even tegenvalt. Al zoveel getraind en kan ik niet de 26km/u aanhouden. Zal wel liggen aan het feit dat ik de hele tijd op het binnenblad gefietst heb en dus niet op de kracht maar op souplesse. Het is al weer prachtig op de Holterberg, zon schijnt, weinig tot geen wind, heerlijk genieten en dan toch trainen. Via Nijverdal en Ommen ga ik terug naar huis. Begin het wel te voelen zo rond de 80 km. Thuis aangekomen heb ik 110km op de teller staan en 4 u10min gefietst. Bewust rustig aangedaan, om het gevoel weer te krijgen. Zondag rustdag en maandag weer spinning. Dat gaat aardig goed en ik blijk goed te herstellen. Woensdag staat er een groepstraining op het programma met nieuwelingen/junioren. Ik kan helaas niet naar Veldhoven, 'smiddags andere verplichtingen. Hopelijk kan ik nog een uurtje of twee trainen. 

Willem

0 reacties:

Back to TOP