Mijn fiets is gestolen!!!

zondag 27 maart 2011

vrijdag 18 maart 2011 2:40
Wat een leuk avondje uit was eindigde in een enorme teleurstelling, woede en verdriet! Mn blog van de trainingen van afgelopen weken lag al gereed. Leuke grappige verhalen over tandemen, biken in het bos met herten onderweg, trainen op de hometrainer met films op de computer, en de keer dat ik met de racefiets op de weg een nieuw " snelheids" record had behaald. Al die verhalen verbleken en verliezen elke glans. Ook de postitieve resultaten van de SMA keuring bieden me geen sprankje hoop meer om de Alp te kunnen beklimmen. In plaats van een goed gevoel ben ik nu een hoopje ellende. Maar terwijl ik dit type schaam ik me ook diep dat ik me zo uit het veld laat slaan. Ik ben gezond, gezond genoeg om met heel veel zieke mensen op de bagagedrager de alp op te kunnen fietsen. Ongelofelijk hoe kun je het doen, hoe kun je het maken mijn fiets te stelen uit mijn auto!!!! Ik ben boos en verdrietig tegelijk! Mijn fiets, die al zoveel kilometers heeft gefietst, in de zwitserse alpen, een georganiseerde transalp, vele bospaden en wegen in Nederland! Mijn fiets mijn steun en toeverlaat die me zou helpen in mijn klim, mijn fiets staat nu bij een of andere heler in de schuur! Ik heb gehuild gestampvoet. En de rit naar huis was lang eigenlijk te lang om zoveel tranen te laten voor een materiele zaak, iets wat vervangbaar is. Maar wat ik ook probeerde, de tranen bleven komen. Onze slogan opgeven is geen optie herhaalde ik als een mantra onder tussen bedenkend er zijn fietsen genoeg. Ook hoor ik mn moeder meermaals zeggen " kop dr veur". Maar niets helpt me momenteel. Mijn fiets is gestolen! Hoe nu verder?!

Lisette

0 reacties:

Back to TOP