Sponsors

dinsdag 1 februari 2011

Naast de trainingen op de fiets ben ik de laatste weken ook bezig met het werven van sponsors. Familie, vrienden en collega's hebben al bedragen overgemaakt en of toegezegd. Hun reacties en donaties zijn een extra stimulans voor mij en geven mij een steuntje in de rug. De brugclub in de Bethelkerk van mijn woonplaats Zwijndrecht nodigde mij uit om meer te komen vertellen over Alpe d'Huzes. Dat heb ik graag gedaan en resulteerde in een mooie donatie. Een paar bedrijven zijn ook al benaderd met de vraag of zij ons team/ mij willen sponsoren. Ik hoop van hem snel te horen. Her en der heb ik flyers opgehangen om dit evenement onder de aandacht te brengen. Het is ook mooi dat mijn omgeving mij helpt met het vinden van sponsors via hun netwerk. Ik merk dat velen bewondering hebben voor dit evenement en het doel dat we nastreven. Ik hoop dat er nog veel meer sponsors bijkomen, die mij en het team willen ondersteunen. Alvast bedankt allemaal.

Ad Rozendaal

0 reacties:

Back to TOP