Spring is in the air

vrijdag 18 februari 2011

Je voelt buiten soms de lente al, alhoewel het af en toe ook wel herfst lijkt, maar de winter lijkt ver weg. Komende week gaan we nog een weekje skiën in Oostenrijk. Weer even wat anders dan fietsen en hardlopen.

De tijd begint al aardig te dringen: nog 4 maanden en dan gaat het gebeuren! Dus de sponsoractiviteiten maar weer eens wat geïntensiveerd; valt toch wel tegen hoeveel tijd daarin gaat zitten. Maar het resultaat mag er zijn: de teller is inmiddels de 4.000 euro gepasseerd. Ik heb echter nog wel een paar "grote vissen" nodig om mijn doelstelling van 10.000 te halen.
Afgelopen tijd ook wat media aandacht:http://www.joustercourant.nl/profile/redactie/article319403.ece/joure_gerrit_abma_geeft_alles_op_alpe_dhuez_voor_kankerbestrijding

Ik ben nu de trainingsomvang wat aan het uitbreiden. Op de Tacx heb ik nog niet veel kunnen doen, want de software liep vast en ik moest het installeren op een andere laptop. Inmiddels werkt het weer, maar vandaag was het weer zodanig dat ik een km of 70 op de mountainbike heb gereden in Gaasterland (bos door en alle kliffen op en af); meer "bergen" kon ik echt niet vinden :-) Met looptraining ben ik op viaducten bezig om het bergop lopen wat te trainen.
Gerrit

0 reacties:

Back to TOP