Derde ronde bergtraining indoor

zondag 20 februari 2011

Heel slecht hoor van mij, krijg ik dagelijks bezoekers op de site en zet ik er geen nieuwe blogs op. Bij deze dus.

Ik heb echt niet stil gezeten hoor, begin deze maand heb ik meegedaan aan een spinningmarathon met een DJ-Batlle, ja hoor deze bijna 48 jarige heeft 4 uur in de herrie gezeten, want ja blijkbaar kan die (takke) muziek alleen heel hard gedraaid worden. Na 4 uur was ik de beat echt goed zat maar wel heel lekker gefietst.

Mijn streven om dit jaar met iets minder kilo's aan de voet van de Alpe te staan lijken te gaan lukken, nog 3 kilo te gaan!! leve de Herbalife want met de adviezen van de diƫtiste ging er een half ons per week af! Dat zet echt zoden aan de dijk, niet dus, dan maar een grove maatregel getroffen.

Verder deze week aan de laatste indoorbergtraining begonnen en met het team de eerste buitentrainingen afgesproken. Gelukkig is Bart, uit mijn vorige team, ook weer tochten aan het organiseren dus vanaf 6 maart kan ik lekker elk weekend met een ploegje buiten fietsen. Is toch veel gezelliger en samen maak je toch meer kilometers.

Helaas nog geen foto, de foto van de spinningmarathon heeft de crash van mijn fototoestel niet overleefd.
Tot de volgende blog
Angela

0 reacties:

Back to TOP