Nieuwe doping ontdekt

zondag 8 mei 2011

donderdag 5 mei 2011 

Vandaag een top dag gehad, mooi weer, heel veel bergen en zoals geschreven een nieuwe doping ontdekt.
"mam, ik zie je boven wel hoor" ja en dan wil je als moeder wel fietsen als je 18-jarige zoon dat zegt als je er even door heen zit. En het werkt echt, deze dag achtereen volgens de Honeck, Schlucht, le Markstein en de grand Ballon gefietst. En tussendoor natuurlijk ook nog even van de rodelbaan af, dat was beloofd. Het is echt ongelooflijk mooi fietsen hier in de Vogezen, dat had ik vorig jaar in een weekend al ontdekt, maar dit jaar was het nog mooier. Ik heb vanaf de Honeck geloof ik 20 km tussen de 1100 en 1200 meter gefiets, je heb echt het gevoel of je op het dak van de aarde fietst. Wel heel veel Hollanders hier deze week. Ook op de fiets, ik kwam op de Honneck de fietsende Holelier van de fietsherberg in Plombieres des Baines tegen, met een groep op rit. Leuk dat hij mij nog herkende, ik ben daar vorig jaar 3 dagen geweest met mijn vorige Alpe ploeg. 

Vanavond in stijl afgesloten met een Raceltte op de berg. Morgenochtend ga ik als ik vroeg wakker ben nog een kort tochtje doen want de planning is dat we om 9.00 uur weer in de auto zitten richting huis. Sjors wil graag even stoppen in Strassbourg, hij heeft een boek gelezen waar de grote kerk daar een grote rol speelde en daar is hij erg nieuwsgierig naar. En ja we rijden en niet elke dag lang toch. Wel jammer, met dit weer en deze mooie wegen had ik nog wel een paar dagen willen blijven.

Angela

0 reacties:

Back to TOP