De tijd gaat dringen!!

zondag 8 mei 2011

maandag 25 april 2011 8:55

Over ruim 5 weken vertrekken we al richting Frankrijk en een week later dan is het zover: Alpe d'HuZes op 9 juni 2011 !! Maar het gaat goed: qua sponsoring nadert de teller de 10.000 euro, dus ik ga mijn eerste doel halen. Vorige week een geweldige actie van de Personeelsvereniging "Om 'e toer" van Achmea Leuuwarden, die 2000 euro heeft opgebracht!

Ook qua training loopt het lekker. Vorige week de Amstel Gold gereden (nog nooit zo gemakkelijk 150 km berg op en af gereden) en afgelopen zaterdag weer naar Limburg voor een teamtraining op de Camerig. Met lopen doe ik nog voorzichtig. De peesschede ontsteking aan mijn scheenbeen is snel hersteld, maar wordt met lopen mogelijk weer snel geirriteerd, dus rustig opbouwen.

Qua lopen wat achter op schema, maar ik kan mijn plannen voor de beklimmingen altijd nog aanpassen. B.v. in plaats van de 1e keer, de laatste keer hardlopend naar boven (nou ja...., laat dat "hard" maar weg.. ;-) .Ik ga door met intensieve training t/m ons trainingsweekend in Sauerland medio mei. Daarna iets minder intensief doortrainen en goed rust nemen, zodat ik op D-day optimaal ben.

Gerrit

0 reacties:

Back to TOP