Wat een team!!

woensdag 18 november 2009

Maandagavond op 16 november naar All-Net in Duiven voor de eerste teammeeting getogen. Zoals afgesproken kwam mijn blogmaatje Ad mij bij McDonalds Charlois ophalen. Nee, we hebben er niet gegeten: ik moet toch nog wat afvallen en Ad moet ook zijn best doen om zijn goddelijke lichaam in stand te houden, hij is immers de jongste niet meer, dus dat gaat niet vanzelf…

We hebben een mooie avond gehad en ik vond het heel fijn om ook Geesje weer eens te zien. Onze teamcaptain was in vorm. Was dit nu de man die ik een paar jaar geleden met nog geen 10 paarden naar een cursus "spreken in het openbaar" kon krijgen? We werden er stil van: wat een spreker is die man (geworden). Ook onze coach Ad was op dreef en had een mooie presentatie gemaakt. Hij vertelde er alleen even niet bij hoe je nu aan een rusthartslag van 45 komt. Ook is het voor mij nog een raadsel hoe ik de hartslag onder de 145 houd als ik volgend jaar juni die berg op ga. De Van Brienenoord op levert al meer dan 160 bonken per minuut op. We gaan het meemaken!

Het is heel bijzonder om van iedereen te horen dat hij of zij (we hebben gelukkig nog steeds 1 dame in ons midden als renner) de motivatie haalt uit collega's, vrienden, familie en anderen in hun directe omgeving die met de ziekte kanker te maken hebben of hebben gehad. Wat komt die ziekte dan toch bij iedereen dichtbij. Al met al een schitterend team (eigenlijk zijn het er 3: Alpe d'Achmea 1, 2 en 3.) en ik ben trots op daar deel van uit te mogen maken.

"Op een witte blijf je zitten". Ja, dat is een goeie, maar ook op een witte heb je zadelpijn en de volgende dag spierpijn. Aan het materiaal zal het niet liggen…En ja, Arjan, lach me nog maar eens uit als je me voorstelt op de fiets op mijn nieuwe Tacx Cosmos op zolder. Wat ga je daar op zweten zeg, ik fiets toch liever buiten in de regen en de kou. Dan maar onder de modder van de net gerooide aardappels en door de stank van de nog op veld staande spruiten, heerlijk….

De foto's komen nog. Ik ben er klaar voor en stap morgen weer op de fiets: weer of geen weer.

0 reacties:

Back to TOP