December doel niet gehaald

maandag 3 januari 2011

dinsdag 28 december 2010 13:54

December was voor wat mijn training betreft geen beste maand. Ik had als doel gesteld dat ik 400 km zou fietsen in mijn garage. Helaas ben ik maar tot 200 km gekomen. 

Waar ik in december wel in ben geslaagd is afvallen. Omdat ik met zo min mogelijk kilo's die berg op wil ben ik scherp op mijn voeding gaan letten. Dit heeft geresulteerd in een reductie van bijna 6 kilo in 6 weken. Voor januari staat de volgende stap op het programma.

In combinatie met sportvoeding de stap zetten naar een duur training van 3 uur en een intervaltraining van 1 1/2 uur. Dit in combinatie met goede voeding verwacht ik nog ongeveer 5 kilo te kunnen afvallen.

tot zover weer een update. Voor alle lezers een heel fijn en gezond 2011.

Patrick

0 reacties:

Back to TOP