de eerste 50 km buiten zitten erop

maandag 17 januari 2011

Vanmorgen eerst met Merel een uurtje body pump gedaan in afwachting van de beloofde zon. En inderdaad tijdens de les scheen deze uitbundig. Maar toen ik im 13.00 uur klaar was voor de eerste rit was de zon ver te zoeken. Wel lekker gefietst, ik was overigens niet de enige, het leek wel of alle racefietsen uit het vet waren gehaald.
Het viel niet tegen, lekker rondje Oudewater gedaan en na afloop even bij  mijn schoonouders op de koffie waar Ronald inmiddels ook gearriveerd was.

Thuis stond der 50 km op de tellen, viel niet tegen!
Nog een leuke ontmoeting gehad onderweg, komt er bij het verkeerslicht een heer naast me staan met precies dezelfde fiets, een rood met witte Willier. Was er net zo tevreden over als ik.

Angela

0 reacties:

Back to TOP